Hola Ddonna; para pedir la pieza perdida a Heye tienes que ponerte en contacto con ellos a través de esta dirección :
Para enviar el mail, tienes que acceder a la dirección de correo directamente en este
link, pinchas sobre ella, y ya te abre directamente un formulario para que pongas tus datos y la razón del mail.
Yo les mandé un texto en inglés parecido a este :
Hello;
My name is (..) and I'm writing to you from Spain. Recently I bought your jigsaw puzzle titled: (título del puzzle) with reference number (nº referencia del puzzle). I bought it in the (store/website), (nombre de la tienda).
Unfortunately, when I finished it I realized that there is (one/two/three nº the piezas perdidas) missing piece(s). This is why I'm contacting you. Do you have any missing pieces department? Is it possible for you to replace my puzzle with another one with all the pieces?
I'd really appreciate a lot if you could confirm me if there is any chance of helping me with this issue.
I'm looking forward to hearing from you
Thank you very much in advance.
No recibí respuesta, e insistí un par de veces, pero a las pocas semanas recibí el puzzle completo por correo a coste "0 €" Eso si, sólo viene la bolsa del puzzle, sin caja.
